DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
07. decembrī, 2017
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Finanses

VID darbiniece atzīta par vislabāko klientu apkalpošanas jomā

Publicēts pirms 6 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Šī gada 7. decembrī Ministru kabinetā notika Klientu apkalpošanas goda balvas svinīgā pasniegšanas ceremonija. Tās laikā Klientu apkalpošanas goda balvu par iegūto 1. vietu saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Zemgales otrās apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa. Tieši viņu iedzīvotāji ar savām balsīm ir atzinuši par visatsaucīgāko klientu apkalpošanas darbinieci starp visām valsts pārvaldes iestādēm. Pateicībā par klientu apkalpošanā ieguldīto darbu augsti novērtētas vēl sešas klientu apkalpošanas jomā strādājošas VID darbinieces - Gunita Jaudzema, Valija Logina, Nata Meģe, Dzintra Bērziņa, Irina Markova un Inese Stepa.

Iveta Liepa: "Vēlos pateikt paldies visiem, kuri balsoja par mani! Man ir patiess prieks, ka Bauskas nodokļu maksātāji ir augstu novērtējuši iespēju saņemt kvalitatīvus pakalpojumus savā dzīvesvietā un ir apliecinājuši to ar savu balsojumu. Darbs ar klientiem ir dinamisks, prasa lielu pacietību un enerģiju. Katra klienta jautājums ir oriģināls; gandrīz nekad nav divu vienādu situāciju, tādēļ regulāri papildinu savas zināšanas. Ir liels gandarījums just, ka mans darbs ir vajadzīgs, noderīgs un novērtēts!".

Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonijā piedalījās un apbalvotās darbinieces sveica arī VID ģenerāldirektora pienākumu izpildītāja Vita Narnicka un Nodokļu pārvaldes direktora vietniece Kristīne Prusaka-Brinkmane.

VID ģenerāldirektora p.i. Vita Narnicka: "Arī līdz šim klientu apkalpošanas jomā esam plūkuši laurus gan kā iestāde, gan atsevišķi mūsu darbinieki. Taču šogad ir vēsturisks brīdis, jo pirmo reizi mūsu darbiniece ir atzīta par vislabāko valsts pārvaldē klientu apkalpošanas jomā. Pateicamies ikvienam mūsu klientam, kurš dalījās ar savu pozitīvo pieredzi sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienestu. Gan publiska atzinība, gan ikdienas mazie "Paldies" mudina mūsu darbiniekus arī turpmāk būt labākajiem savā jomā, tādējādi veidojot VID par klientiem atvērtu, mūsdienīgu, profesionālu un uzticamu sadarbības partneri". 

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī "Klientu apkalpošanas goda balva". Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā. Šogad iedzīvotāji varēja balsot, aizpildot anketu tīmekļvietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē "Futbols" no 14. septembra līdz 12. novembrim.

Plašāka informācija par iniciatīvu pieejama tīmekļvietnē "Mazaksslogs.gov.lv".

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI