Pasniedz apbalvojumus par atsaucību un izcilu klientu apkalpošanu

LV portāls07.12.2017

Šodien Ministru kabinetā svinīgā ceremonijā godināja valsts pārvaldes darbiniekus, kuru atsaucību un izcilo klientu apkalpošanu augsti novērtējuši iedzīvotāji.

Pirmo vietu šogad ieguvusi Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa, otro vietu – Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa.  Savukārt trešo vietu ieguva Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča, bet atsaucīgākās iestādes titulu saņēma Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.

Balvu pasniegšanas ceremonijā tika godināti vēl 17 valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālisti no visas Latvijas – Alūksnes, Balviem, Bauskas, Gulbenes, Madonas, Rēzeknes, Rīgas, Smiltenes, Talsiem, kuri saņēma Ministru prezidenta Pateicības rakstus.

Pasākuma laikā Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis iepazīstināja ar 2017. gada "Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījuma" rezultātiem, tostarp par iedzīvotāju attieksmi pret valsts pārvaldi un saskarsmi ar iestāžu darbiniekiem.

Šāda veida iniciatīva tika aizsākta pirms trim gadiem, kad Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos.

Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī "Klientu apkalpošanas goda balva". Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, ko noskaidro iedzīvotāju balsojumā.

KOMENTĀRI
JAUNĀKIE
Bruņinieku 41, Tālr.: 673-106-75
Rīgā, LV-1011 E-pasts: portals@lv.lv