Pagājušā gada vasarā elektroniski pieteicos valsts apmaksātai kataraktas operācijai. Līdz šim brīdim nav bijusi iespēja uzzināt par rindas garumu un manu kārtas numuru. Kas man, lūdzu, būtu jādara?
Rindas uz konkrētiem ārstniecības pakalpojumiem netiek organizētas centralizēti, tāpēc gaidīšanas laiks dažādās ārstniecības iestādēs var atšķirties. Aktuālāko informāciju par gaidīšanas rindas garumu var noskaidrot, sazinoties ar konkrētās ārstniecības iestādes reģistratūru.
Ja ārstniecības iestāde, kurā esat reģistrējies rindā, nevar sniegt konkrētu informāciju par operācijas veikšanas datumu, plašāku informāciju par Jūsu tiesībām konkrētajā situācijā sniegs Nacionālais veselības dienests.
Šādos gadījumos aicinām zvanīt uz dienesta bezmaksas informatīvo tālruni 80001234 (darba dienās no plkst. 8.30 līdz 17.00) vai rakstīt uz e-pasta adresi: nvd@vmnvd.gov.lv.
Jebkurā gadījumā, ja valsts apmaksāta veselības aprūpes pakalpojuma saņemšanai vienā ārstniecības iestādē jāgaida rindā, pacientam ir tiesības vērsties citā ārstniecības iestādē, kurā gaidīšanas rindas nav vai tā ir mazāka.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!