Labdien! Kā rīkoties, kad kā komersants esmu internetā pasūtījusi preci, par to ir veikta apmaksa, bet prece vairāk nekā mēnesi netiek piegādāta? Nekāda saziņa ar interneta veikalu neizdodas, nav atbildes uz e-pastiem un telefona zvaniem. Interneta veikala mājaslapā katru nedēļu parādās paziņojums: Tehnisku iemeslu dēļ interneta veikals ... slēgts līdz ..., pagarinot šo termiņu vēl par nedēļu.
Ja interneta veikals ir pārdevis preci un vairāk nav sasniedzams, patērētājam jāvēršas pie juridiskās personas, kurai pircējs ir maksājis par preci. To var pārbaudīt preces piegādes kvītī vai atsūtītajā rēķinā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!