E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 12164
Lasīšanai: 2 minūtes

Kur sūdzēties, ja ārsta vizīte pēc iepriekšēja pieraksta kavējas

Publicēts pirms 6 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
13. jūnijā, 2017
Laura

Labdien! Šodien nogaidīju 1,5 stundas pie ārsta rindā un aizgāju prom, kaut arī bija veikts pieraksts noteiktā laikā. Kā lai es plānoju savu laiku, ja pieraksts ir bezjēdzīgs? Vai man ir iespēja par to sūdzēties?

A
atbild:
14. jūnijā, 2017
Veselības inspekcija
Inese Vēvere, Veselības aprūpes departamenta vecākā referente

Par pacientu pieņemšanu iestādē atbildīga ir konkrētā ārstniecības iestāde, LV portālam norādīja Veselības inspekcijas pārstāve Līga Jeroščeva. Darba organizācija ārstniecības iestādē, tostarp pacientu pierakstīšana un pieņemšana pie speciālistiem, ir noteikta ārstniecības iestādes iekšējās kārtības noteikumos. Tāpat jebkurā ārstniecības iestādē ir izstrādāta un ieviesta kvalitātes vadības sistēma, kuras ietvaros regulāri tiek veikta sniegto ārstniecības pakalpojumu kvalitātes kontrole, izskatītas pacientu sūdzības un ieteikumi, pilnveidota ārstniecības pakalpojumu kvalitāte.

Līdz ar to, ja pacientam ir sūdzības par darba organizāciju, piemēram, vizītes kavēšanos, Veselības inspekcija aicina vērsties pie ārstniecības iestādes vadības, lūgt skaidrot konkrēto situāciju un kopīgi rast risinājumu. Jebkurš ieteikums, sūdzība var palīdzēt uzlabot sniegtos pakalpojumus ārstniecības iestādē un novērst konkrētu situāciju atkārtošanos.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas