Labdien! Šodien nogaidīju 1,5 stundas pie ārsta rindā un aizgāju prom, kaut arī bija veikts pieraksts noteiktā laikā. Kā lai es plānoju savu laiku, ja pieraksts ir bezjēdzīgs? Vai man ir iespēja par to sūdzēties?
Par pacientu pieņemšanu iestādē atbildīga ir konkrētā ārstniecības iestāde, LV portālam norādīja Veselības inspekcijas pārstāve Līga Jeroščeva. Darba organizācija ārstniecības iestādē, tostarp pacientu pierakstīšana un pieņemšana pie speciālistiem, ir noteikta ārstniecības iestādes iekšējās kārtības noteikumos. Tāpat jebkurā ārstniecības iestādē ir izstrādāta un ieviesta kvalitātes vadības sistēma, kuras ietvaros regulāri tiek veikta sniegto ārstniecības pakalpojumu kvalitātes kontrole, izskatītas pacientu sūdzības un ieteikumi, pilnveidota ārstniecības pakalpojumu kvalitāte.
Līdz ar to, ja pacientam ir sūdzības par darba organizāciju, piemēram, vizītes kavēšanos, Veselības inspekcija aicina vērsties pie ārstniecības iestādes vadības, lūgt skaidrot konkrēto situāciju un kopīgi rast risinājumu. Jebkurš ieteikums, sūdzība var palīdzēt uzlabot sniegtos pakalpojumus ārstniecības iestādē un novērst konkrētu situāciju atkārtošanos.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!